Hello world!

Korleis skal nå det her gå? Eg som alltid har hatet å skrive fordi det er så mange tanker som flyr opp i hodet på en gang, at eg aldri veit i hvilken ende eller rekkefølge eg skal skrive dei ned på. Hehe, eg klarer visst ikkje engang å bestemme meg for om eg skal skrive på bokmål eller nynorsk…

Da kan eg jo kanskje begynne med å fortelle at eg kommer fra vestlandet, men har  bodd i Oslo i mange år. Derfor blir skriftspråket mitt en salig blanding. Har desverre heilt glømt hvordan man skriver reint nynorsk, og reint bokmål føles unaturlig.

Back to business… Grunnen til at eg alikevel tenker på å skrive en blogg er først og fremst bare for min egen del. Det skal visst hjelpe å skrive ned ting for lette på kaoset i hodet har eg hørt. Eg har derfor tenkt at bloggen skal være en plass hvor eg på en eller annen måte skal få ut det eg har på hjertet, og forhåpentligvis kanskje få ryddet litt opp i hodet og livet mitt.

Hvorfor da ikkje skrive i en god gammeldags dagbok? Det er fordi eg håper på at bloggen min kan bli en måte for meg å komme nærmere familien min og gode venner på. Eg har nemlig ingen ambisjon om å bli noen «stor» blogger. Bloggen vil derfor være anonym, men hvis ditta her går bra, så tørr eg kanskje etterhvert å gi adressen til noen som eg vil skal kjenne meg litt bedre.

Dette innlegget ble publisert i Om bloggen. Bokmerk permalenken.

3 svar til Hello world!

  1. laipai sier:

    Hurra hurra hurra hurra for at du blogger kjære 😀 ME LIKE!!!!!!

    Love you ❤

  2. Anita sier:

    Flott blogg snuppa:) Du e flink til å skrive og beskrive, godt å få et lite innblikk i din verden.
    Syns du e knall tøff som deler noen av de innerste tankene dine med oss.
    Keep on blogging!!!

Legg igjen en kommentar

