Jakten på et kosthold.

Mat, og spesielt sunn mat, er noe som interresserer meg veldig, på både godt og vondt. Eg har slitt med spiseforstyrrelse over halve livet mitt, siden 14års alderen. Det er no fire år siden eg begynte på den lange, tunge veien mot å bli frisk.

Man kan jo da lure på hvor smart det er å lage en blogg med fokus på kosthold. Men saken er at det å ha et sunt kosthold er noe av det som inspirerer meg til å bli frisk. Eg har lyst å spise sann at kroppen min får den næringa den trenger:)

Dette innlegget ble publisert i Om bloggen. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Jakten på et kosthold.

  1. laipai sier:

    AMEN! Nettopp!
    Lets do this 😀

Legg igjen en kommentar

