Ta en ting om gangen.

Det går litt lettere no når eg har innsett og bestemt meg for at skolen må vente noen mnd, og heller konsentrere meg om dei andre måla mine for dei neste 3 mnd før eg skal tilbake til modum. Trykket i brystet kjennes ikkje like vondt og det er lettere å puste.

Noe av det vi snakket om på modum var at eg må bli flinkere til å ta en ting om gangen. «Burder blir til byrder». Ikkje tenke så masse på ALT eg må gjøre for å fixe livet mitt igjen. Alt kan ikkje gjøres på en gang, selv om eg føler at eg BURDE klare å få til det meste av tingene. Ikkje tenke på alt eg burde gjere, men heller fokusere på en ting om gangen. Den tingen som er aller viktigst her og no. Ett skritt om gangen på den lange veien til mål.

  Den neste mnd skal brukes på flytting; vasking, lett opp pussing og pakking.

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsliv, Spiseforstyrrelsen. Bokmerk permalenken.

2 svar til Ta en ting om gangen.

  1. laipai sier:

    Høres veldig smart ut, det er så lett å gå på trynet om man har for mange baller i luften..En ting om gangen, en dag av gangen.

Legg igjen en kommentar

