Oppussing.

No huska eg koffor eg hata å flytte! All vaskinga, oppussing, pakking av endeløst antall dill, organisering, bæring, trange trappeoppganger,  X antall flyttemeldinger og sa eg ALL VASKINGA.

No har eg holdt på i 3 lange dager, og er ikkje halvferdig med det minste rommet engang. Det er riktig nok det verste rommet, men eg er allerede sliten og lei. MEN, se så flink eg har vært:

    

 

 

 

Før

               &

                      Etter

Sann ser det ut etter timer med sparkling og grunning. Badet mitt blir jo fint jo:) Kanskje….det er jo ikkje heilt ferdig. Problemet er at eg har begynt å angre på at eg har kjøpt lilla maling (!!), siden det ble så hvitt og lyst og fint. Men, men hvitt ser jo så fort skittent ut, så sikkert like greit, siden eg missliker så skerkt å vaske. Et nødvendig onde som man må LIDE seg gjennom en gang i uka. Sitter og gruer meg til fredag, som er vaskedag her i huset:(

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsliv. Bokmerk permalenken.

7 svar til Oppussing.

  1. laipai sier:

    Flytting er bare stress, hvertfall når man skal flytte UT. Å komme seg inn på en ny plass er i grunnen bare kjekt, få på plass ting og ordne det koslig rundt seg. Badet ble jo 10 x bedre da, lyst får det jo bare til å virke større også. Lykke til videre ❤

  2. Anita sier:

    Ha vi blitt naboa no?? 🙂

  3. Anita sier:

    Yohoo det blir bra! Hvilket nummer var det?

  4. Tilbaketråkk: Tadaa! | LipsLife

Legg igjen en kommentar

