Noe å jobbe med.

I dag har Laila skrive et kjempe bra innlegg igjen:

http://laipai.wordpress.com/2012/02/19/vag-a-sta-i-det-nar-det-stormer-som-verst/

Om noe som eg er veldig dårlig på… eg føler meg så svak. Men eg veit at det er også fordi eg i mange år har manglet motivasjon til å stå i det. For noen år siden, og i lang tid, var alt eg ønsket å bare gi opp, få slutt på alt. Hadde ingen tru på at eg ville klare  eller orke å komme meg ut av helvetet. Eg var ikkje sikker på om eg ville det heller, livet var BARE grusomt. MEN eg har allikevel komt et godt stykke på vei, selv om eg fortsatt tviler innimellom.  Det Laila skriver inspirerer meg og minner meg på at det ER mulig, selv om det er en helv**es kamp som virker umulig og nyttesløs.

Dette innlegget ble publisert i Spiseforstyrrelsen. Bokmerk permalenken.

3 svar til Noe å jobbe med.

  1. laipai sier:

    Små skritt vennen, det er viktig å ikke gape over alt på en gang.Jeg ramler mange mange ganger, tro meg, men jeg kan ikke gi opp av den grunnen. Og husk hva F. sa på den første undervisningen da pårørende var der, det er forskjell på tilbakeskritt og tilbakefall. Fokuser på det du har fått til 🙂

Legg igjen en kommentar

