Tadaa!

Eg ELSKA leiligheta mi:)))

Det er noen uker siden eg var ferdig å pakke ut, men her er endelig resultatet.

Gangen

Gangen min.

 Det lilla badet mitt:) som før eg malte det og fixa ting og tang, fikk meg til å tenke med skrekk og gru på å skulle bo her…

 Se bilde av hvordan det så ut før her.

 

 

Kjøkkenet mitt og de elskede pusekattene mine som ville være med på bildet:)

Fantastisk å endelig ha et eget kjøkken med plass til å snu seg rundt!

 

 

 Stua mi:)

 

Soverommet er samme rom som stua, men det er jo ikkje noe problem siden eg bor alene. Det fulgte ingen bod med leiligheta, så eg måtte lage min egen under senga. Bak kleskapene er ei lita bod på 1,5m x 0,5m. I’m a genius, I know! Har også skrivebord under senga, bak stigen:)

 

 

 

 

 

 

Bambi             &              Lucifer       ❤      De trives også her. De har utsikt over botanisk hage:)

 Det har ikkje blitt noe blogging i det siste fordi eg rett og slett har hatt nok med å komme meg ut av sengen. Har vært trist og lei, lite livslyst og rett og slett ikkje hatt det bra. Dessuten vil eg ikkje bruke bloggen bare til syting… Det har begynt å bli en vane å være alene. Eg var ensom før eg flyttet for meg selv også, så det er egentlig ikkje så stor forskjel. Det positive er at det er SÅÅÅ mye lettere å få til maten når eg er aleine:))) Ingen som venter på at eg skal lage middag, ingen andre å ta hensyn til når det gjelder valg av matvarer og ingen som frister meg med å ha lyst på «søppel mat» (les halvfabrikata og raffinert «mat» proppet med juks og fanteri), som eg mener egentlig ikkje er mat, selv om det smaker godt… Men ekte mat smaker også godt. Egentlig bedre:)

Det begynner altså sakte men sikkert å gå litt bedre, og livslysten dukker stadig opp igjen:)

EDIT: Glemte å sei TUSEN TAKK til verdens beste bror som hjelpte meg med leiligheta, og gav den til meg isteden for å ta den selv ❤  ❤  ❤

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsliv, Spiseforstyrrelsen. Bokmerk permalenken.

6 svar til Tadaa!

  1. Monicka sier:

    Så fint! Godt å høre at du har det bedre med å ikke være samboer 🙂 og kattan ser ut til å ha det kjempefint. Gleder meg til å se deg igjen i April ❤

  2. laipai sier:

    Så koselig du har fått det, viktig at du trives der du skal bo 🙂
    Godt å høre at det går litt bedre med deg 😀 Me like.
    1 måned igjen, og jeg gleeeeeeder meg 😀

  3. Lena sier:

    Så kjekke heim, og så smart med så høg seng! 🙂 Dette er nice… og fine fine kattar! 🙂

Legg igjen en kommentar

