Om å være pårørende.

Laila tar som vanlig opp viktige tema:

http://laipai.wordpress.com/2012/03/25/det-er-ikke-din-oppgave-a-vaere-psykolog-for-en-som-er-syk/

Det står viktig informasjon både i innlegget og i kommentarene under!

Dette innlegget ble publisert i Spiseforstyrrelsen. Bokmerk permalenken.

3 svar til Om å være pårørende.

  1. Lena sier:

    Veit du ka? Kjære fine du. Du er min kvardagshelt!!!!
    Eg er så utrulig imponert og glad og stolt av å vite ken du er Lipslife.
    Eg gledar meg sånn til den dagen eg kan settte meg ned og lese alt du har skreve, fra første til siste ord. (inkludert denne Laila sine innlegg) Eg kan neste ikkje vente.
    Men tårene trillar berre eg skrållar ned på sida her no, så eg må berre vente til eg sitt heilt for meg sjølv og har anledning til å ta det innover meg.
    Eg gledar meg til den dagen du inviterar til nye fine leiligheta di for å smake en eller annen sunn deilig matrett du lagar til meg, eller den dagen du begynner å være med som fast medlem av min uhøgtidlige hobbytrefning «strikk eller drikk». Det kan hende det blir lenge til vi kjem dit…. men er det noko eg har mykje av, så er det tid. Og eg gledar meg til den dagen det er en realitet!!
    Eg er fra no av fast følger av utvilkinga di fine.
    Klem fra meg. 😉

    • lipslife sier:

      Ååå, Lena no blei eg kjempe glad! det varma langt inni hjerterota! Det er ganske skummelt det her, å blottlegge seg for «heile verden», men eg har funne ut et det sannsynligvis er nødvendig for at eg skal komme meg videre. Det letter skuldrene litt når eg ikkje må holde hemmeligheter for alle rundt meg, har eg merka:) Og skammen blir merkelig nok litt svakere når man har delt den med andre, spessielt når eg får sanne gode tilbakemeldinger:)
      Og veit du, eg gleder meg også VELDIG til eg kan invitere på besøk og bli med i «strikk eller drikk»! 😀

Legg igjen en kommentar

