Happy :)

Eg fikk rommet mitt! Kooos 🙂

Det var som å komme heim 🙂 Eg kom ikkje før i halv 12 tida i går kveld, men Laila og M satt oppe å skravla og ventet på meg, veldig koselig!

Eg rigga meg til og fikk lagt meg i skapelig tid, men fikk ikkje sove på mange timer, selv om eg var trøtt. Savna pusane så fæælt, så ble liggende å lengte heim. Men eg veit at dei har det bra, og eg skal jo ikkje være her så lenge denne gangen, så det går ganske greit.

Dagen starta ganske nervøst i dag på grunn av maten, og siden vi skulle gjennomgå hvordan det har gått siden sist, OG fordi at på mandager er det veie-dag. Men eg har faktisk oppnådd en god del av måla som eg hadde satt for denne hjemmeperioden, og HELDIGVIS er de ikkje like strenge på at vi må følge samme kostlista som sist, så lenge vi får i oss nok mat 😀 For å være helt ærlig så hadde eg ikkje komt til å beholde all maten dersom eg hadde måttet følge samme kostlista som sist. Dessuten slapp vi å veie oss! Så no er eg egentlig ganske happy, og ser for meg at oppholdet kommer til å bli bare kos 😀

No sitter eg i stua sammen med gjengen og nyter tilværelsen på Modum Spa Hotell 😀 😀 😀

Se fine bildet som Monicka fant til meg, sann at eg kunne gjøre det koseligere på rommet mitt ❤

Dette innlegget ble publisert i Spiseforstyrrelsen og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Happy :)

  1. laipai sier:

    ❤ ❤ ❤ ❤ Happy days.

Legg igjen en kommentar

