På tide med en oppdatering?

For en god beskrivelse på hvordan eg også har det! trur nesten eg bare må linke til innlegget ditt på bloggen min igjen… viss det er greit? Det er ukesvis siden eg har skrive noen oppdatering… tenker på det hver dag at eg burde gjøre det, men orker/klarer ikkje få kontroll på noe oppi hodet:( og de følelsene, de følelsene…blæh.

Dette var det eg skreiv på Laila  sin blogg i dag, så eg gjør det eg, punktum

http://laipai.wordpress.com/2012/06/15/jeg-sporer-av/

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsliv, Spiseforstyrrelsen. Bokmerk permalenken.

5 svar til På tide med en oppdatering?

  1. laipai sier:

    ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

  2. Silly Vanilly sier:

    ❤ Fine du ❤ Tenke på deg! Ring om du vil prate, ok?

Legg igjen en kommentar

