Sliten, stressa, AMBIVALENT og dritt lei.

Orker ikkje, men Laila forteller det som vanlig så bra, hvordan det står til…

http://laipai.wordpress.com/2012/07/01/plutselig-blir-det-uviktig/

http://laipai.wordpress.com/2012/07/04/not-so-good/

http://laipai.wordpress.com/2012/07/05/vil-vil-ikke/

Dette innlegget ble publisert i Spiseforstyrrelsen. Bokmerk permalenken.

9 svar til Sliten, stressa, AMBIVALENT og dritt lei.

  1. Silly Vanilly sier:

    Uff, trist å høre at du har det sånn ❤ ❤ ❤
    Gleda meg til å treffe deg snart!

    • lipslife sier:

      ❤ ja, eg gleda meg til å treffe deg:) men grua meg helt syyykt også, til å reise heim til vestlandet… MEN, det har vært verre!

      • Silly Vanilly sier:

        Vi skal nok kose oss ❤ Gjerne gi et pip når du veit når du kommer/drar, vi har fortsatt ikkje klart å bestemme oss for om vi ska reise ned i forkant, eller bli der litt etter festivalen 🙂

    • lipslife sier:

      Ikkje eg heller, men drar nok ikkje opp før festivalen.

  2. Mummy sier:

    Kva kan EG gjere for å hjelpe deg Lisbeth???

  3. laipai sier:

    Life’s hard…liker ikke at du også har det sånn vesla mi ❤

  4. Mummy sier:

    Begge to burde hatt et godt og «bekymringsfritt» liv ….. dokke fortjener bedre ❤
    Skal ikkje bli så lenge før vi kjem en tur 🙂

Legg igjen en kommentar

