2-0 til meg.

Eg har forandret på det forge innlegget fordi eg synst det var så rotete og ufullstendig, det var så mye som eg glemte å ta med, om noen er interessert i å lese det igjen.

Da har eg ENDELIG klart to oppkastfrie dager igjen 🙂 Er veldig fornøyd, men tror eg blir gaaal av uroen som herjer i kroppen!! Not in a good mood.

Hvorfor eg plutselig har klart å ta meg sammen igjen? En del ting har blitt avklart, som letter på kaoset i hodet. For eksempel vil NAV gi meg mulighet til å starte utdanning til høsten alikevel. Takk og pris! Eg trenger å komme meg videre. Men mest av alt er det på grunn av frykt, det er en effektiv motivasjonsfaktor! Eg er livredd for å måtte reise heim til vestlandet som en oppblåst, dvask og sliten ballong, som er så frynsete i nervene/følelsene at eg ikkje orker å bevege meg utenfor døra engang. Herregud, pulsen stiger og brystet verker, og eg blir svimmel bare av å tenke på at eg snart må reise heim! Huff 😦 er så lei!!!! Hadde virkelig trudd at eg skulle være bedre i år… 

Men det hjelper på humøret å spise ordentlig, så eg håper angsten gir seg. Eg VIL ha en bra tur!

Det hadde forresten vært fint, og kanskje det blir lettere å møte folk, dersom du som leser bloggen min kan gi meg beskjed om at du gjør det, viss vi møtes. Om det i det hele tatt er noen der ute som leser bloggen min og veit hvem eg er… Bloggen kan selvfølgelig leses av alle som vil, men det er fint om du sier i fra dersom du vet hvem eg er:)

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsliv, Spiseforstyrrelsen. Bokmerk permalenken.

5 svar til 2-0 til meg.

  1. Silly Vanilly sier:

  2. laipai sier:

    Så bra at du har klart to dager kjære 😀 Jeg har klart meg i dag, så yay for oss. Men ja, den uroen…gawd..Håper det går greit for deg å komme hjem en tur, og at det skal gå bra 🙂

Legg igjen en kommentar

