Busy.

Laila skriver så mange bra innlegg, som eg skulle ønske eg kunne formulere selv:

http://laipai.wordpress.com/2012/09/11/noen-forklaringer-og-rad/

Det blir lite tid til blogging nå som skolen har begynt. Eg er utrolig sliten, eller kanskje ikkje så utrolig alikevel, med tanke på at eg har vært vant med å tilbringe mesteparten av de siste åra i vater… Men eg trives hvertfall kjempe godt på veterinærhøgskolen. Føler meg såå heldig som har komt inn der 🙂

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsliv. Bokmerk permalenken.

5 svar til Busy.

  1. Silly Vanilly sier:

    Så flott at du trives, gleda meg til å høre meir om kossen studiet e 🙂

  2. laipai sier:

    Takk for at du deler 🙂
    Godt å høre at du trives så godt på skolen 😀 Det er lov til å være sliten, det hører med når man er student 😉
    Men husk å ta vare på deg selv også da frøken fine du ❤

  3. Mummy sier:

    Godt å høyre at du trives ::-) Klem

  4. Sonia sier:

    Oh I want to be veterinarian too

Legg igjen en kommentar

