Om sukker

Kanskje ikkje den beste underholdninga på en lørdags kveld… 😛

Det gjelder ikkje bare raffinert sukker da. Dere har nok fått med dere at eg mener det gjelder all raffinert mat, eller franken foods som eg liker å kalle det.

Sitter og koser meg med Two and a half men og heimelaga sjokolade, uten sukker 😀 Bruker stevia og bitte litt honning isteden, og den smaker nyyydelig! Det herlige er at de få gangene (det har hvertfal blitt få ganger de siste mnd) eg faller for fristelsen og kjøper sjokolade i butikken, så smaker det ikkje godt engang!! De første bitene smaker bare intenst søtt, skummelt hvor fort man venner seg til akkurat det…, kunstig, harskt og merkelig kjedelig. Men helt greit for meg at heimelaga sjokolade er bedre! 😀

Dette innlegget ble publisert i Kosthold. Bokmerk permalenken.

2 svar til Om sukker

  1. Mummy sier:

    Det vart søndagsunderholdning i stedet 🙂

Legg igjen en kommentar

