Bursdagen som gikk til helvete

Noe skjedde. Det gjør vondt over alt. Så mye at eg er kvalm, har lyst å spy alt ut, bort! Det er så vondt i brystet og kroppen så anspent at det er vondt og vanskelig å puste. Har bare lyst å sove og håpe på at det går over, men det er klin umulig. Huska ikkje lenger engang hvilken tanke som satte dette helvete i gang, fordi eg orker ikkje tenke på det. Eg huska det for noen timer siden… Er så ufattelig trist. Føler for å hylgrine, men orker ikkje.

Det skremmer meg at eg fortsatt kan havne så langt ned!! At ting fortsatt kan føles så ille 😦 Det her har eg ikkje tid til! Midt i eksamens tida! Så kjenner at angsten også har komt snikende og blandet seg med smerten i brystet.

Dagen begynte jo så bra… Mange koselige bursdagshilsener blant anna. Men så kom en teit tanke – med et lass følelser på slep og enda flere tanker – og ødla alt! korleis er det mulig?!!  Alt føles bare jvlig vondt og håpløst 😦

Måtte bare skrive litt.. Alt for å slippe å ligge og bare kjenne på tristheten og verken som slår pusten ut av meg med hvert pulsslag. Få det ut. Bort!!!

Trur det hjalp. Er ikkje like vondt no, så må prøve å sove.

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsliv. Bokmerk permalenken.

9 svar til Bursdagen som gikk til helvete

  1. laipai sier:

    Masse gode og fine tanker og klemmer til deg vennen min ❤ ❤ ❤ ❤

  2. lipslife sier:

    Takk kjære ❤ Eg fikk selvfølgelig ikkje sove… 😛 var oppe i hvertfall 26 timer før jon blund fant det for godt å komme!!! No har eg self nettopp våkna, grrr. Vært i koma uten å drømme, takk og pris – for det bruker ikkje være bra.., så no er det mye bedre, bare eg lar være å tenke og kjenne etter…. Men stressa som en tyrk!! MÅ LESE!!!!!! håpe konsentrasjonen er bedre i dag! Klem tilbake 🙂

  3. Jeg sender over gode tanker, og ønsker deg lykke til med eksamenslesingen. Det er vanskelig å være student når alt føles vondt og håpløst… *klem*

  4. lipslife sier:

    Tusen takk!! Håper du har en fin adventstid 🙂

  5. Silly Vanilly sier:

    ❤ ❤ ❤ Ring om du vil prate! Masse lykke til på eksamen, du e dyktig ❤

  6. Mummy sier:

    Skulle ønske du hadde ringt! Vondt å lese i ettertid at du ikkje hadde det bra, du virka jo så «pigg» då eg snakka med deg ….. Gleder meg til i morgon, blir kjekt å sjå deg igjen ❤ Kanskje vi kan sjå "Love Actually" i morgon kveld?

  7. lipslife sier:

    Det var jo midt på natta…dessuten hadde eg ikj klart å snakke me noen. Eg hadde det jo ok på dagen 🙂 men plutselig kom tanker og følelser og krølla alt til, raskt og brutalt, blei helt overrumpla sjøl for psyken hoppa rett i avgrunnen uten å lage så mye oppstyr først!

Legg igjen en kommentar

